Opslag op Instagram.

Wanneer iemand gaat verhuizen of het huis gaat renoveren is er vaak een tijdelijke opslag nodig om de spullen zoals bijvoorbeeld de meubels op te slaan. Het kan hierbij gaan om een tijdelijke opslagplaats of een opslagplaats voor een langere tijd. Daarnaast kunnen bijvoorbeeld ook bedrijven die de voorraad voor een langere tijd willen opslaan interesse hebben in een opslag voor een langere periode. Voor een opslagbedrijf is het belangrijk om goed vindbaar te zijn voor potentiële klanten. Dit kan bijvoorbeeld door gebruik te maken van verschillende social media platformen, zoals Instagram.

Wat is de toegevoegde waarde van Instagram voor een opslagbedrijf?

Instagram is een social media platform dat de laatste jaren sterk is gegroeid. Het voordeel van Instagram is dat het makkelijk is in het gebruik. Mensen kunnen makkelijk foto’s plaatsen, liken, delen en erop reageren. Daarnaast kan een opslagbedrijf bedrijf de doelgroep zelf opzoeken door gebruik te maken van hashtags die populair zijn onder de doelgroep. Via Instagram kan een beeld gegeven worden van de verschillende soorten opslag die het bedrijf te bieden heeft. Doordat Instagram erg visueel is zullen mensen wat ze zien ook beter onthouden. Ook is het voor klanten eenvoudig om via Instagram vragen te stellen, dit kan bijvoorbeeld door te reageren op een bericht of een privé bericht te sturen.

Wat kan Chatkracht hierbij betekenen?

Chatkracht Kan hierbij ondersteunen door vragen te beantwoorden van mensen die het opslagbedrijf zijn tegengekomen op Instagram. Dit kan bijvoorbeeld gaan over de verschillende soorten opslag die er beschikbaar zijn, welke opslag het beste geschikt is, de huurperiodes of de kosten. De chatspecialisten zullen de binnen komende vragen binnen 30 seconden oppakken de klanten verder helpen. Daarnaast zullen ze de klanten die bijvoorbeeld interesse hebben in een offerte doorsturen naar het bedrijf zelf. Dit kan uiteindelijk zorgen voor meer klanten. De chatspecialisten staan 7 dagen per week voor u klaar om de vragen van klanten te beantwoorden.